ackadacka

Planera..

Publicerad 2009-05-28 13:35:21 i Allmänt

Maria och Karin har precis vart här. Gött med lite tjejsnack. Var ett tag sen. Karin smakade på mina delikata pannkakor och vi smällde i oss ett paket ballerina. =) Man får ju passa på när ma har besök. Hehehe!! Karin är ledig hela sommaren och maria är ledig typ halva sommaren. Vi ska UMGÅS!! Hoppas det blir fint väder bara. Maria bor ju nära havet så vi kan ligga och steka tillsammans. Karins lilla söte vovve kommer nästa helg. Wiiieee!! Har sett kort på den och den är sååå söt. En liten bebis. Vincent eller Billy ska den heta. Jag röstade för Billy. Vincent är ju redan paxat av Linda och Matthias. Jag och Maria planerade en dag till danmark. Täcker fint väder, MÄNGDER av kalla öl och rosévin och massa glada brudar. Låter som en bra idé tyckte vi. Nu ska vi bara sätta planen i verk också. Om ingen vill åka med så drar vi själva. Hahaha! Tänk er jag och Maria i Danmark själva. Hur ska det sluta? Någon måste helt enkelt följa med.

Ikväll blir det fika med ännu mer tjejkompisar. Wiiiee!! Skulle vilja gå på Balders hages VIP kväll. Men jag skiter nog i det. Vill ju inte gå dit själv! Får se om någon hör av sig och vill följa med. Hade tänkt att min lilla mamma ville haka på men hon är sjuk, stackarn! Krya på dig ♥mammsen♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela