ackadacka

Klart man ska rösta..

Publicerad 2009-05-28 13:48:26 i Allmänt

Jag, Maria och Karin snackade lite om valet den 7 juni. Maria sa att hon inte hade tänkt att rösta från början men att hon hade ångrat sig. BRA! Karin berättade att det var fler som röstade på Eurovision än som kommer att rösta i Europaparlament-valet. Vi kom fram till att om man hade kunnat sms och telefon-rösta till Europaparlament valet så hade nog fler röstat. Är det en kommande idé kanske? Hahaha!!
Folk är för lata med andra ord. Jag har ingen aning om vad jag ska rösta på än och jag tänker inte skriva det här när jag har bestämt mig men jag tänker rösta. Jag röstar även för kommande nya sätt att rösta. Tex via telefon, sms och internet.
Man måste ju dra sitt strå till stacken.

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2009-05-28 13:55:01

Haha, nej vem vet det kanske är lika bra? Detsamma :)

Postat av: T

Publicerad 2009-05-28 19:42:19

Tommielundgren.blogg.se

Postat av: - ● Rebecca ● -

Publicerad 2009-05-28 23:00:39

Great,vi startar en kollektiv skjutning!

Postat av: - ● Rebecca ● -

Publicerad 2009-05-28 23:07:08

Ha ha ja men ellerhur?

Fan vilken bra idé!

Postat av: Jenilita

Publicerad 2009-05-29 00:36:57

Shoosan! hoppas allt e bra! haha jo jag lever! Duktig du är som ska rösta, jag tänker inte rösta. lite för att ja e lat o lite för att jag inte har en aning om varför vi ska rösta och om vad, Tycker det e dålig info om det.. Bamsekram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela