ackadacka

Kaffeholic..

Publicerad 2009-05-13 09:41:13 i Allmänt

Jag älskar kaffe. Kan dricka 5-6 koppar om dage. MINST!! Igår var Madde, Malin och Linas mamma Linda här. Det blev en jävla massa kaffe. Min rygg är helt fuckad. Gör så jävla ont. Har inga pengar kvar så någon massage kan man ju glömma.
Idag ska jag jobba 15-20,45. Gött som fan. Innan jobbet ska jag diska och fixa ordning här hemma. Älskar våran nya dammsugare. Är så himla enkelt att dammsuga med den.

Jo just det: Grattis Linda och Matthias som snart är riktiga Svensson. I like it!

Måste ju även säga Grattis till Prinsen som fyller 30 idag!


Hej då!

Kommentarer

Postat av: kakan

Publicerad 2009-05-13 14:52:57

Gå o kolla på prinsens.dinstudio.se!

Den e under uppbyggnad!

Postat av: Steph

Publicerad 2009-05-13 18:34:40

Hoppas allt är bra med dig trots dina pms attacker och a-kassan och allt vad det nu är haha! Jobbet går också bra antar jag och du verkar trivas utomordentligt bra! Kikar in här och läser så ofta jag kan också!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela