ackadacka

I want to ride my bicycle

Publicerad 2009-05-23 16:56:28 i Allmänt

Jag åkte till biltema förut och köpte mig en cykel. Mamma och Lasse fick komma och hämta och cykeln på backaplan. Gurra skruvade ihop den här hemma. Sparade 250:- på att köpa den omonterad. För dom pengarna köpte jag ett lås, en hjälm. belysning och en cykelkorg. Jag ser så himla töntig ut i hjälm. Shit! 10.0 på nördskalan. Men det är värt det om man skulle råka ut för en olycka. Jag ska försäkra cykeln också. Lika bra i den här stan. Det finns ju en och annan som inte kan slija på mitt och ditt. Vi gick ner till statiol förut för att pumpa däcken. Köpte oss varsin hamburgare för 12(!?) kr. Sjukt billigt och den var faktiskt jättegod.
Ikväll blir det hem till svärföräldrarna och äta middag. Mmm! Ska bli kul att träffa Linda och se om hennes mage har vuxit.=) Och självklart så ska jag cykla dit. Ja jag vet att jag kommer ha träningsvärk imorgon. Vad fan har jag gett mig in på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela