ackadacka

Fotboll är egentligen inget för mig men..

Publicerad 2009-05-08 07:43:49 i Allmänt

Igår var jag och kollade på IFK-Gävle. IFK vann med 3-0. Det var svårt att vara fokuserad på matchen för det så var så jävla kallt. 7000 var det på nya gamla ullevi. Grym arena måste jag säga. Gillar inte fotboll jätemycket men det hjälper lite mot hockey abstinensen faktiskt. Så mer fotboll kommer det bli. Biljetterna är lite för dyra tycker jag, men min bästa chef berättade att han hade frikort till alla matcher utan derbymatcherna. Man tackar!

Idag ska jag jobba 9-18. Har gjort grymt god mat till jobbet idag. Längtar. Nu ska jag bädda sängen och sen gå ner till ica och köpa en banan och en macka till frulle.

So long fuckers!

Kommentarer

Postat av: - ● Rebecca ● -

Publicerad 2009-05-08 11:56:36

Ja d e fan inte kul,nu e febern borta men halsen gör ondare än någonsin o musklerna håller på o stelnar som fan... svinjobbigt!



tack du,jag vill krya på mig typ NU! haha



Hur e d me dig?

Postat av: - ● Rebecca ● -

Publicerad 2009-05-09 12:12:41

Åh så härligt! NOT! ha ha



Krya på dig!



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela