ackadacka

Börjar man bli gammal?

Publicerad 2009-05-18 12:39:54 i Allmänt

Idag kopplade vi in diskmaskinen. Är det ett tecken på att man börjar bli gammal när man blir glad över en diskmaskin? Eller en ny dammsugare? Hahaha!! Jag vet faktiskt inte. Men det är ju inga bra tecken. =)
Idag är en sån där latdag igen. Är ledig och har inte planerat något speciellt. Funderar på att plantera om mina tomatplantor. (ännu ett tecken på att man börjar bli gammal.. eller?) Jannika ska få några stycken. Har 20 plantor. Känns inte som att det får plats på våran lilla balkong, tyvärr!

Btw, har sparat grymt mycket pengar denna månaden och det har gått jävligt bra så semestern är räddad. Skatteåterbäringen kommer ju på semestern också. Nu ska jag kolla på resor och dricka kaffe. Mmmm!! Jag njuter av ledigheten! Inga måsten alls!

Kommentarer

Postat av: Edwina

Publicerad 2009-05-18 19:16:00

Hej. Jag läste i en kommentar du skrev, att du har kopparspiral, jag funderar på att göra de men är lite närvös över om det gör ont, men även om du eller den du har sex med känner av den under samlag. Jag är som sagt lite närvös när det gäller att göra en sådan.

Postat av: Edwina

Publicerad 2009-05-18 19:17:08

Hej. Jag läste i en kommentar du skrev, att du har kopparspiral, jag funderar på att göra de men är lite närvös över om det gör ont, men även om du eller den du har sex med känner av den under samlag. Jag är som sagt lite närvös när det gäller att göra en sådan.

Postat av: sanna

Publicerad 2009-05-18 20:01:56

åh, härliga skatteåterbäring, snart är du här ;D haha det var väl i oktober -08 som jag började tjata om detta va :P

Postat av: Jenilita

Publicerad 2009-05-19 19:50:07

SHooosan! Hoppas allt e bra med dej! haha ja det där med uggs på sommaren e nog ingen bra hit hehe, Hittade du någon resa? va e ni sugna på att åka någonstans? Kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela