ackadacka

090524

Publicerad 2009-05-24 11:48:03 i Allmänt

Jag har ont i min rumpa. Cyklade kallebäck-stan-lunden igår. Phu! Min rumpa är ju inte van vid detta. Jag, Gurra och Ludde drack öl och spelade biljard på Dingo igår. Mycket trevligt. Känner mig lite sliten idag ändå. Förstår inte varför. Man börjar väl bli gammal antar jag. Idag gick jag upp vid nio tiden. Gjorde pannkakor men dom blev inte alls lika goda som när Gurra gör dom. Men dom fick duga. Tvätten är vikt, sängen är bäddad, golvet är dammsugit och plantorna är omplanterade. What to do now? Lyssnar på bandit och surfar runt på nätet. Det ser ut att blåsa lite för mycket för att ta ut cykeln. Så tråkigt att cykla själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela