ackadacka

090520

Publicerad 2009-05-20 09:45:41 i Allmänt

Jag tycker det är skönt att det regnar ute. Ökar mysfaktorn här hemm.=) Är lite stressad nu faktiskt, ska möta emelie och hennes lille pojk kl 11 i stan. Innan dess måste jag fixa här hemma. Gurra hade middag med sina jobbakompisar igår så det behövs doskas och plcokas iordning. Måste duscha och lämna 2 tomatplantor till Jannika också. Phu! Tur att jag inte börjar jobba föräns kl 15 Och imorgon är det dubbelt betalt. Jsg jobbar 5 timmar (= 10H) .

Nä nu måste jag ta tag i mig själv och lägenheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela