ackadacka

Tisdag = superduper dag!

Publicerad 2009-03-17 18:27:35 i Allmänt

Idag har det vart en underbart bra dag. Kan det bero på det fina vädret kanske? Mycket möjligt. Lugnt som fan var det på jobbet. Gick 15.30 och tog Tummen till Challe. Jag och challe satt och drack kaffe i typ timmar och tjötade skit. Hon drog med mig utt till sitt förråd och jag blev en matta och ett par gardiner rikare. Hahaha! Sen gick Challe loss i sin garderob och jag fick en mulberry halsduk, en väska och lite tröjor. Fantastiskt bra!=)
Alltid kul med lite nya grejjer.
Nu blir det snart en bärs på stan med jobbet. Tjoho! Inte alls sugen men man får ju ställa upp ibland. Blir hemgång tidigt iallafall.
Ha det fett!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela