ackadacka

Regn, rusk och söndag!

Publicerad 2009-03-08 15:44:47 i Allmänt

Efter min roliga promenad imorse så fick jag värsta rycket. Dammsög och moppade hela lägeneheten och vek all tvätt. Sen hämtade jag min favorit Gurra i ishallen, ville inte att han skulle behöva åka spårvagn i pissvädret. Lasse kom och hämta mig och gurra och vi drog till IKEA. Jag trodde det skulle råda kaos på ikea en dag som denna men det var hyffsat lugnt. Så nu har vi en byrå att skruva ihop. Det finns inget slut i IKEA bygge.=) Man tror att man har köpt allt man behöver men så kommer man på att det skulle vara käckt med bla en byrå. Hahaha!
Nu ska jag mysa i soffan. Tända ljus, koka thé och bara ligga i soffan. Älskar regniga söndagar!

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2009-03-09 12:43:11

Det handlar inte om en ålder.

Det handlar om att ha kul, jag lovar dig att det fortfarande finns 40 åringarn där ute som spyr efter att ha fått i sig för mycket dricka. och 15 år :O shit bryden, du började tidigt.



BRRR BRRR

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela