ackadacka

Hahaha!

Publicerad 2009-03-26 07:42:26 i Allmänt

Nu har jag skrivit på mina nya anställningsbevis och ska lämna in dom idag.  Sjukt kul att jag ska jobba kvar i Nordstan. Vägg i vägg med donken. Hahaha! Bara bra. Gratis mat och nära till Challe och Lina. Kan det bli bättre? Jag ska börja redan nästa vecka. *nervös* Det var längesen man var rookie liksom. Men det kommer gå så bra. Ska fortfarande vara anställd på Götgatan så att jag kan jobba under konserter och lite extra om jag vill.=)
Idag ska jag ha möte med min efterträdare från kl 13-16. Vi ska gå igenom all personal, rutiner och restaurangen. Ska bli att Sara ska jobba med mig i 10 dagar framöver.
Nu har jag precis klickat hem en grym födelsedagspresent till min älskling som fyller om typ 2 veckor.=)

Nu måste jag rusa till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela