ackadacka

Gött är det..

Publicerad 2009-03-28 15:16:12 i Allmänt

Ledig idag. Har vart i stan och fikat och kollat lite i affärer. Nu sitter jag och väntar på att mamma och lasse ska komma. Hockeyn börjar 16.00 på kanal 5. Wiiiee! Blir nachos och bärs till hockey. Efter hockeyn ska jag och Gurra på middag med gurras polare och deras flickvänner. Parmiddag it is!=) Inte för mycket alkohol får det bli. Kl 07.00 imorgon ska jag, lina, madde och jessica till ULLARED!! Woho!! Shoppa loss som galningar ska vi.=)

Denna låten tillägnar jag min älskling:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela