ackadacka

En (nästan) snubbelfri lägenhet!

Publicerad 2009-03-06 20:20:11 i Allmänt

Jag och Gurra bor ju som sagt ihop nu och har gjort det i 1 månad. Det kan bli en del tjöt om vad som ska stå framme och vad som ska slängas. En sak som inte så många vet är att våran lägenhet är så gott som snubbelfri. Ibalnd kan man tro att gurra har typ 8 ben, ungefär som en bläckfisk. Han snubblar på ALLT! Har man inte dammsugit och det ligger damm pågolvet så snubblar han på det. Så varje gång jag tar fram något så måste han flytta på det för att han vet att han kommer snubbla på det. I den gamla lägenheten hade han 2 stolar ståendes mot en vägg. 9 av 10 ggr han gick förbi så slog han i foten i stolarna. Stolarna stog på samma ställe i ett års tid.=)
Finns det en kökslucka som är öppen i köket (vi har många köksluckor) så slår han huvudet i den. Jag fattar inte hur man lyckas. Tur att lägenheten är så pass stor så att man kan ställa undan saker i olika rum, så man inte kan snubbla eller slå i sig i dom.
Och toppen på det här så är jag skadegladast i världen. Finns det något roligare än när någon slår sig? Jag ligger alltid dubbelvikt när Gurra slår sig och skriker AAAAJJJJ!! Hahaha! Jag skrattar till och med nu när jag tänker på det. Roligast är det när han försöker kväva sin smärta och man hör att han biter ihop och låtsas som ingenting. Hahahaha! Funderar på att rigga upp kameror här hemma så ni kan få se. Det är obetalbart!!!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-03-06 21:13:04

Hahahaha!!

Skadeglädjen är den enda sanna glädjen,undra va du fått det ifrån....

Kom och tänka på en gång när vi stod utanför spegelhuset på LisebergASG

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela