ackadacka

Effektiva mig!

Publicerad 2009-03-12 22:45:05 i Allmänt

Kom till jobbet idag. 1 sjuk och 2 fick ledigt. Kvar var vi 4 st. Inga problem! Grymma var vi och lönerna blev bra. Tänk om alla kunde tänka lika effektivt som jag.=) Då hade jobbet blivigt så mycket enklare. Hockey var det idag också. Jag och Gurra käkade på Texas innan och drack några iskalla öl. (blir att hänga på låset till bolaget imorgon) Frölunda vann! Yeyh! Mera hockey med andra ord. Några polare skall köpa U2 biljetter imorgon och jag fick frågan om jag vill köpa. Tackade faktiskt nej. Sparar hellre mina pengar och köpen en flådig vårjacka.=) Hehe!
Nu måste jag hoppa i säng. RC möte imorgon. *spännande*

God natt!

Kommentarer

Postat av: Jenilita

Publicerad 2009-03-13 00:46:37

FRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖLUNDA!! haha ja jackan e lite on of a kind haha men ja blev kär direkt :) hoppas allt e bra med dej !! sweet dreams!



bamsekram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela