ackadacka

090308

Publicerad 2009-03-08 08:12:55 i Allmänt

Det toksnöar ute och jag har bestämt mig för att gå ut och gå. Usch! Men men det är bara att ta på sig och ut och knata. Tråkigt att Gurra har träning. Alltid roligare att vara två. Vi var inne på gymet som ligger typ 5 meter från oss och vi ska provträna någon gång i veckan. Spinning eller body pump. Gillar inte det där med gruppträning. Jag har så jävla dålig kondis och dålig motorik. Blir nog något lugnare för min del. Typ löpband. Då kan man gå i sin egna takt.=)
Nä dags att ta på sig träningskläderna och lyssna på grym musik och börja trampa. (vill verkligen inte men nu har fan intalat mig själv så då jävlar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela