ackadacka

090306

Publicerad 2009-03-06 07:49:15 i Allmänt

Idag är det Fredag! Gött som fan faktiskt! Jag är ledig hela helgen. Så imorgon ska jag hjälpa min mormor med lite småsaker och sen kolla på hockey. Frölunda åkte på storstryk igår men det är 6 matcher kvar. Så allt kan hända. Idag blir det att jobba 9-18. Hoppas Gurra kan slänga ihop något gött att käka ikväll. Jag är sjukt omotiverad till att jobba 9-18 en Fredag men va ska man göra? Lite gött vin ikväll hade inte skadat heller. Får nog gå en del ärenden idag på dan. På Söndag blir det IKEA. En byrå till sovrummet måste införskaffas. Sakta men säkert så börjar vi få ordning här hemma.
Idag blir det pälsmössan på.=)

Kommentarer

Postat av: challe

Publicerad 2009-03-07 21:57:26

Du får lägga upp lite nya bilder :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela