ackadacka

Yeah!

Publicerad 2009-06-12 21:41:24 i Allmänt

Idag har jag vart effektiv minsann! Jag åkte in till stan vid elva tiden och köpte lagningsgrejjer till alla mina jeans som alltid spricker vid innsidan av låren. Har lagat 3 par byxor idag. Klapp på axeln. Och imorgon blir det att laga dom andra 3 paren och gurras jeans. Datan balla ur förut och ville inte starta. Jag flippade och var nära att åka till stan och köpa en ny. Jag tänker INTE ha semester i det här vädret utan en fungerande dator. Hallå!! Vad ska jag då göra? Men min älskling fixade det. PHU!!
Jag var nära på att deppa ihop för en stund sen. Ensam, inget att göra och jag måste vara vaken! Hur kul kan man ha då? Jag har suttit vid datorn och druckit öl. =) Sofie ringde som tur var och ville ta en öl på haltas. Thank you baby!
Inatt är det nämligen stanley cup final som jag ska se och jag måste vara vaken tills dess. Matchen börjar 02.00. Jag vet! Jag är inte normal men va fan! Kan ju bli hur kul som helst att se den matchen. Gurra är på bio, robocop eller nåt sånt skulle han se. Sist jag lät en av manligt kön bestämma film så blev det ALIEN VS PREDATOR!! Jag var typ den enda tjejen i hela biosalongen. Och det var den sämsta filmen jag har sett någonsin. Så jag tackade vänligen men bestämt NEJ!

Nä nu måste jag pudra näsan. Skall till haltas och möta sofie om 15 min.

Ciao!

Kommentarer

Postat av: C E L I A ' s bloggliv «

Publicerad 2009-06-13 12:17:14

Söt blogg ! ;d <3 lust att prenumenera på varandra ? bloglovin asså :)<3

Postat av: Rebecca

Publicerad 2009-06-13 17:47:25

Ha ha jaaa den va verkligen toppen tills vi började kalva som små fjortisar. haha



Alien Vs. Predator e ju bra? haha

Postat av: V I O L E T

Publicerad 2009-06-13 22:08:01

Fin blogg :)



kul att du hann me så mycket, alltid kul å "ligga steget före"

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela