ackadacka

Schhteeek...

Publicerad 2009-06-28 14:41:13 i Allmänt

Var inne på NK idag. Hittade en rosa skjortan från Ralph Lauren som blev min. =) Har egentligen inte råd men vad fan. 30% rea liksom. Kunde inte stå emot det. Så nu ska jag nog åka till marstrand och steka. *NOT*
Idag har det inte blivit så mycket sol. En timma i parken utanför fick räcka. Idag blir det grillning och liseberg. Ben&Jerrys har ju öppnat där det måste man ju testa. Imorgon ska jag till tandläkaren och borra. Är sjukt nervös. Min första borrning. Hoppas jag blir mega bedövad. USCH!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela