ackadacka

Jävla sol-jävel!

Publicerad 2009-06-16 11:12:40 i Allmänt

Jag hatar när man vaknar tidigt på morgonen och ser att det är strålande sol. Sen äter man frukost och så kollar man ut igen så är det fanimej molningt. Det är alltid såhär. SKIT!! Ja det blir ingen solning för mig iallafall. Jag drar till ikea och kollar lite. Ska förbereda inför middagen vi ska ha hemma imorgon också.=) Sill och potäter. Mmmm!! Bästa maten! Jag köpte en ny cider på bolaget igår: Jordgubb-Rabarber. Ett gäng sådana får jag nog införskaffa under dagen också. Snart går bussen! IKEA here i come.=)=)

Kommentarer

Postat av: challe

Publicerad 2009-06-18 23:09:04

Nu får vi ses snart :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela