ackadacka

Fullt upp..

Publicerad 2009-06-16 09:31:22 i Allmänt

Nu har jag fått klagomål på att jag inte har bloggat. Var ju strålande väder igår. slängde mig ut i solen och stekte med Madde och Maria. Igår var en sån där bra dag dag. Jag träffade alla mina närmsta vänner och var inte hemma en enda gång. Sola, luncha, sola igen, glass och öl. En perfekt dag. Saknar min älskling som fan. =) Men snart åker vi bort tillsmmans. Ska bli så himla kul. Jag ska ta massa kort.
Alla mina gamla kort är borta från datorn. Jag var tvungen att radera allt på den igår för att få den att fungera. Så nu finns inget på datorn. Ska fixa detta ikväll. Ska ju ändå sitta uppe och vänta på ihone OS 3.0. Wiiiieee!! Årets grej:):):)
Nä nu måste jag ta tag i mig själv så att min röd kropp kan få lite mer soool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela