ackadacka

Ännu en dag..

Publicerad 2009-06-04 07:32:59 i Allmänt

Idag blir det jobb mellan 9-18. Gött pass faktiskt! Måste verkligen förklara för min chef att jag inte kan jobba på Fredag.  Har man en sak planerad sen en månad tillbaka så måste han ju förstå att jag inte kan. Dessutom ställer jag alltid upp. Får nada tillbaka. Efter semestern blir det slut på det, iallafall om det ska vara såhär.
Det går inte bra för mina tradera annonser, inga bud hittills.=( Men det kanske kommer om några dagar. Imorgon går jag på semester, en välförtjänt semester. På lördag blir det bröllop. Solen ska skina lördag och söndag. Det innebär SCHTEK!!

Nu ska jag duscha och sen dra till jobbet!


Jag bjuder på en bild från Roskilde 2007=)

Kommentarer

Postat av: ♥ Sandra ♥

Publicerad 2009-06-04 09:11:16

:) jaa

Postat av: JohannaN

Publicerad 2009-06-04 17:22:55

Sv: ja det kanske jag skulle göra :P

Postat av: Pauline

Publicerad 2009-06-04 18:07:11

Haha, härlig bild!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela