ackadacka

Spontan dricka-öl-kväll..

Publicerad 2009-07-16 08:02:00 i Allmänt

Igår när jag gick till jobbet så kände jag mig så himla uttråkad. Jag messade Stephanie och kollade om ville ta ett glas, pch det ville hon. Jag stressade från jobbet för att hinna till Valand. Vi satte oss på Diamond Dogs. (vem har ård med annat i lågkånkan?) Efter det gick vi till Dancing Dingo. Musiken på Diamond Dogs var så himla hög så vi kunde inte prata. Precis innan vi skulle gå ser jag mitt ex bror trilla ur från Rock Baren, han trillade verkligen ut. Hahaha! Han och hans kompis var så jävla fulla. Det var då jag kände att nu vill jag hem och sova. Efter 4 öl var (S drack vin) och 2 paket cigg senare var det dags att åka hem. Jag blev lite rund om fötterna måste jag erkänna. Det är då man ska åka hem.=) Det är lustigt när man är ute på krogen och inte är speciellt full, alla blir så himla jobbiga och tröttsamma. (inte riktakt mot dig fredrik) Nä det är ingen hit att sitta ute och vara nykter faktiskt.
Nu ska jag jobba 9-18. Yeyh! Efter det blir det inhandling av mat till mig och ludde imorgon, BBQ fest 2009!

Kommentarer

Postat av: janeliia

Publicerad 2009-07-19 13:56:19

nice blogg!



Ett måste att kolla min (;



WWW.JEEENNIIIE.BLOGG.SE

Postat av: Veronica

Publicerad 2009-07-21 22:26:08

Läs gärna vår blogg som handlar om två systrars liv och deras hektiska vardag.

Allt från mode & skönhet till tips i vardagen!



http://apieceofsisters.blogg.se

http://apieceofsisters.blogg.se

http://apieceofsisters.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela