ackadacka

Oj, oj, oj..

Publicerad 2009-07-14 16:33:27 i Allmänt

Idag har var en riktigt bra dag hittills. Det börjad med att jag försov mig imorse. Jag vaknade 06.00 och kastade på mig kläder och rusade till jobbet. (jag hade fruktansvärda menssmärtor inatt och sov nästan ingenting) Jag börjar 06.00 så jag var jävligt stressad. Men det gick jävligt bra ändå. Var på jobbet 06.15 och öppnade 06.30. Jag är kung på att öppna helt enkelt.=) En stor applåd till mig själv. Jag gick till donken och snyltade till mig 9 st coca cola glas. Det tyckte jag att jag var värd. Hehehe! Dom blir aldirg av med mig.
Efter jobbet kom emelie och hämtade upp mig så tog vi en promenad hem till mig. Efter kaffe med bulle och massa bus med hennes underbara son sebbe gick jag till posten för att hämta ut nya kapslar till kaffemaskinen, trodde jag. Det visade sig att det var en info pärm om kaffemaskinen. Gurra beställde en som var på svenska då den vi fick med kaffamaskinen var på danska. Jag öppnar pärmen och inser att även denna är på danska. Yeyh! Funderar på att köpa ett danskt-svenskt lexikon. Haha!!
Jag har massa tvätt att vika men det är så himla tråkigt att vika själv. Jag försöker övertala gurra att komma hem ikväll. Är i behov av sambo-sällskap. Får se hur det kommer gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela