ackadacka

Massor att göra..

Publicerad 2009-07-29 10:42:08 i Allmänt

I helgen får jag och gurra besök. 3 pers ska sova här så det blir full rulle. På fredag är det U2 på Ullevi. Yeyh! Ska bli jävligt kul faktiskt, inte för att jag kan så många låtar utan mest för showen. Jag är ledig hela helgen, det är jag värd efter denna arbetsveckan.

Igår var jag på gilda skolan och färgare bryn+fransar, det blev jättefint fast jag tror inte någon ser skillnad. Blå-svart färg på fransarna och brun-svart på brynen. =) Det var himla skönt att bara ligga där och bli ompysslad i 30 min. Nästa vecka blir det manikyr.

Idag blir det att städa och fixa här hemma innan jobbet. (rensa ut gästrummet som numera funkar som ett förråd) Jag tränade imorse så jag är rätt seg i kroppen. Har fortfarande träningsvärk efter mitt pass i måndags.=) Disken är oändlig också, och jag som precis har målat naglarna. Diskhandskar på!

Nä nu måste jag ta tag i mig själv och i lägenheten!

Kommentarer

Postat av: Hälsogudinnan - din inspiration till ett hälsosamt liv!

Publicerad 2009-07-29 18:36:47

Hej! Om du gillar min blogg, så kommentera i mitt senaste inlägg! Försöker få så många kommentarer som möjlig i ett inlägg! Kram Hälsogudinnan



Hälsogudinnan - din inspiration inom hälsa, välmående, nyttig kost, träning och skönhet!

Postat av: Jenilita

Publicerad 2009-07-29 19:41:17

Jasså jag har aldrig testat matt lack det ska jag ta och kika på, tack för tipset! ja visste inte att U2 kommer till stan hehe där ser man! hOPPAS dom gör en grym konsert och att ni får skoj!



BAMSEKRAMAR!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela