ackadacka

Måndag..

Publicerad 2009-07-13 10:47:48 i Allmänt

Varannan måndag är jag ledig. Det är så himla skönt. Alla hatar ju måndagar, så det är skönt att slippa den dagen ibland. Idag står inget på schemat. Eller jo, tvätta och laga mat. Gurra jag saknar dig redan!! Gurra är iväg hela veckan. Tråkigt som fan. Då får jag laga mat sjäv, inte alls kul. Jag funderar på att storstäda i sovrummet. Min garderob ser förjävlig ut plus att jag har en låda i sovrummet som jag bara slänger ner skit i (och den är överfull nu).
Jag hoppas kaffet kommer idag för imorgon kommer emelie och sebbe hit och fikar. Wiiee!! Det var längesen jag dom små sötnosarna. Jag ska ta lite kort på sebbe så ska ni få se världens sötaste unge. Nä nu får jag väl ta tag i mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela