ackadacka

Jag kan om jag måste..

Publicerad 2009-07-16 19:40:02 i Allmänt

Gurra är ju som sagt borta denna veckan. Tråkigt som fan fats lite skönt att vara själv också. Jag blir så himla slapp när han inte är hemma. Det ligger kläder på hela golvet i sovrummet, det står smutsig disk på diskbänken och ren i disk i maskinen. Jag ska ta tag i allt ikväll (typ NU) så det är rent och fint när min älskling kommer hem imorgon.=) Gurra är bra på väldigt många saker men det bästa är att han älskar att laga mat. Jag tycker inte det är lika kul. MEN jag har faktiskt lagat  mat till mig själv denna veckan, 2 gånger. Idag blev det pasta carbonara med massa bacon. (Köpte färdig carbonara-sås på ica) Jag kan faktiskt om jag måste. *klappar mig själv på axeln*
Snart måste jag ner till ica för det är den årliga BBQ-festen hos Jannika imorgon. Yeyh! Jag står för matinköp till mig, gurra och ludde. Det blir nog kött, någon frodig sås och grönsaker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela