ackadacka

Hurtbulle..

Publicerad 2009-07-21 15:25:39 i Allmänt

Idag efter jobbet sprang jag in på NK och köpte ett nagellack.=) Blev ett rosa från OPI och ett klarlack från mavala. Efter det hände något jag aldrig trodde skulle hända: Jag gick till gymmet. Glömde vattenflaska och extra skor. Jag vet, jag är en färsking. Men imorgon ska jag dit igen och då ska jag köpa halvårskort. (vattenflaska och extra skor får jag inte glömma) Yeyh! Jag ska äntligen få kondition! Jag gick 4km (tror jag) och en jaävla massa steg i trappmaskinen. Beach 2010, here i come!

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2009-07-22 04:07:59

Är OPI bra? jag har funderat på att köpa ett :P

Postat av: frida

Publicerad 2009-07-22 04:08:36

Är OPI bra? jag har funderat på att köpa ett :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela