ackadacka

Gothia har börjat..

Publicerad 2009-07-12 16:33:13 i Allmänt

Idag har jag jobbat. Gillar att jobba söndagar, dubbelt betalt då.=) Jag har typ bara pratat engelska på jobbet idag. Massa turister och MASSA gothia kids. Skönt för en gångs skull att man inte är sämst på engelska iallafall. Haha!! Efter jobbet kilade jag in på H&M och monki. Ja ni kan ju lista ut själva hur det slutade. Man måste ju fynda nu i finanskrisen, när man måste spara och vända på varenda krona. (haha.. det låter ju bra iallafall)
Ikväll vil jag ta en öl. Frågan är om någon vill dricka den med mig. Hela sverige verkar vara bakis och trötta. Jag är ledig imorgon så jag kan gärna vara lite skakig imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela