ackadacka

Första dagen på jobbet efter semestern..

Publicerad 2009-07-06 20:03:20 i Allmänt

Jag varnervös som fan igår för att jobba idag. Kändes som att det  var första gången jag skulle öppna. Jag kom inte ihåg mina koder eller nåt. Haha!! Men det gick bra som fan. Var lite segt att gå upp 05.20 imorse. När jag kom hem vid 15.30 idag däckade jag. Så jävla gött. Vaknade efter 1½ timma av 5 missade samtal från mamma och lasse. Så det var bara att pallra sig upp till lejonet och björnen och köpa glass och kaffe.=) Riktigt gött faktiskt. Det regnade som fan när jag skulle hem. Gött med regn, var ju ett tag sen. Igår såg jag transformers 2 på bio. Hyffsad film, ettan var bättre. Men så är det nästan alltid med uppföljare.
Är sjukt seg och trött.
Nu ska jag måla naglarna! Ha det fett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela