ackadacka

Bokat och klart..

Publicerad 2009-07-12 22:36:48 i Allmänt

Nu har jag bokat Fransk manikyr (Fransk manikyr (45 min) Nagelvård, lång hand- och underarmsmassage samt fransk lackning.) och bryn + frans färgning (Färgning av fransar och bryn , inkl formning av bryn (30 min) ) på Gilda skolan. Den franska manikyren kostar 180:- och färgningen kostar 140:-. Hur billigt är inte det liksom?
Det finns masor av olika behandlingar och alla är jätte billiga. Det är elever som gör behandlingarna men det spelar ingen roll för mig iallafall.=)
Vill du boka in dig på en billig behandling? Gör det här:
http://www.gilda.se/Start.aspx

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-12 22:41:36

jaa haha :D tack.

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-12 23:31:22

Vilken fin blogg du har.



Är du trött på att samla poäng på olika gratissidor som ändå bara leder till presentkort?

Gör som jag och registrera dig här: http://www.woopa.se/?ref=Linerulla och tjäna pengar istället.

Jag har varit med i en vecka och kan redan nu plocka ut över 1400 kronor.

Det bästa är att det inte spelar någon roll om man är 14 eller 40, alla kan tjäna pengar här.

Har du några mer funderingar är det bara att mejla [email protected]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela