ackadacka

Vilken dag!

Publicerad 2009-01-23 19:21:43 i Allmänt

Idag har det vart freaky friday. Wiiiee! Gick jättebra på jobbet tills klockan var 11.30. Då gick läsktornet sönder (kolsyran slutade fungera) och Scandlog (dom levererar varor till oss) ringde och sa att dom skulle bli försenade. Detta plus köer genom matsalen. Ahhhhh! Panik! Men är det freakt friday så är det. Bara att bita ihop. Dagen rullade på och 16.30 gick jag från restaurangen. Bort mot min goda vän Challe. Vi beslutade oss snabbt för att kolla lite affärer inna vi åkte hem. Jag hade 20% på H&M så det blev ett par jeans och en t-shirt. (skall dock byta t-shirten) Upp mot kungsgatan och in på RED DEVIL. Vi hittade snabbt varsitt fynd. Vad vi hittade får förbli hemligt. Av säkerhetsskäl. Hahahah! När jag kom hem från stan låg det ett paket i sängen till mig från Gurra älsklingen. En skit cool DC t-shirt som jag drägglade över härom veckan. Tack baby! =)
Vilken dag! Är så nöjd!

Nu blir det paj (Gurra står framför spisen) och sen på spåret. Hade vart gött med lite vin men det får bli imorgon.


Hej då!

Kommentarer

Postat av: challe

Publicerad 2009-01-23 20:26:00

Hahah , min påse är i garderoben ! Ha en underbar helg Kram

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-01-23 22:09:42

Du har det bra du gummz,men det är du värd....

Syns i morgon,älskar dej!!

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-01-26 10:36:07

en R i k t i g freakyfriday utan mig ser jag!? hur hanterade du detta egentligen? ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela