ackadacka

Trött på att vara trött!

Publicerad 2009-01-14 09:39:10 i Allmänt

Är fortfarande MEGA trött hela tiden. Känns som att jag kan sova dygnet runt och orkar inte göra ett skit. Jag tvigar mig till att göra saker efter jobbet och så. Ska in till naturapoteket idag och kolla efter uppiggande örter elle nåt. Idag är jag ledig. Nu på morgonen skall jag käka frukost och slappa. Kanske packa lite. Mellan 12-14 blir det skridskor på heden. Wiiee! Tycker verkligen det är skitkul att åka skridskor. Efter det blir det en sväng in till jobbet och snacka med sanna och jasper. Sen blir det handla middagsmat och kanske till och med baka. Är sjukt sugen på hemmagjorda kanelbullar. Mmmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela