ackadacka

*oNt*

Publicerad 2009-01-08 20:03:34 i Allmänt

Fan vilken träningsvärk jag har i kroppen. Dock mest i armarna. Hur fan kan man ha träningsvärk i armarna när man har åkt skridskor. Hahaha! Låter ju helt knäppt. Men thats how my body works. Idag har min älskling gjort middag till mig. *ovanligt* Pepparbiff med pepparsås och bakad potatis. Mmmmm! Värsta grymma kocken är han. När vi gick hem från bussen så hittade hag en groda på vägen. Ena benet var utspänt. Som att han hade stelnat. Gurra puffade på honom med foten och han var vid liv. Jag ville ta med han hem men det fick jag inte för gurra. Stackars lilla grodan.
Här är en dålig bild på han/hon:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela