ackadacka

Klapp på axeln!

Publicerad 2009-01-25 17:20:47 i Allmänt

Idag har jag skurat ur alla skåp i köket rensat skafferiet, tagot ner gardinerna och packat ner mina kläder. Är helt slut nu.=) Det ekar i hela lägenheten. Gurra bokade bord på en italiensk restaurang. Vi käkade 3 rätters och det var jätte gott. Gurra  har match så nu sitter jag hemma och slappr framför tv´n. Funderar på om jag skall ta tag i i badrummet och städa där.  Först ska alla gardiner och mattor hämtas kl sex i tvättstugan.

Ikväll blir det att ligga i sängen och läsa min nyinköpta bok och dricka thé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela