ackadacka

JÄVLA GUBBJÄVEL!

Publicerad 2009-01-26 19:56:43 i Allmänt

Idag när jag skulle gå från postgatan till götgatan fick jag en fet smäll. Ja du läste rätt. Gick i rask takt mot götgatan (tid är pengar), träffade en jobbarkompis på vägen, stannade och pratade, vände mig om och skulle gå vidare. Då kommer en gubbe med nedsatt syn emot mig. Jag känner hans käpp mot min sko och flyttar på mig. Då fäller gubbjäveln ut armen och smäller till mig i bröstet och skriker (han skrek så hela nordstan hörde): VA FAN!!! Jag akta ju på mig och han gick emot mig med flit. Jag skriker tillbaka (ni som känner mig vet hur jag kan skrika =P): JÄVLA GUBBJÄVEL. Jag tappade för fan andan. Gjorde ont som fan. IDIOIT! Nästa gång jag ser han ska jag lägga krokben.

Imorgon ska jag jobba 16-21. Japp du läste rätt. Jag ska fucking stänga. Tråkigt som fan. Men det får duga. Sanna och Sandra är sjuka och restaurangen behöver städas upp. Jag är grym på att städa och stänga.

Nä nu ska jag öevr till grannarna och kolla film!

Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela