ackadacka

Härmed utser jag mig själv till konungarnas konung av stängning!

Publicerad 2009-01-27 22:20:03 i Allmänt

Oj vilken lång rubrik det blev. Hahah!

Jag är bäst. Det är bara så. Var klara 20.06 idag på jobbet. Ja jag vet att man skall vara kvar och städa mer men idag var ett undantag. På torsdag blir det ännu mer städning. Jag, Rebin, Stephanie och Therese gjorde dock ALLT och lite till ändå. Klapp på axeln! Min chef ringde mig när jag snurrade runt vid charken på focus och berömde min insats med att jobba stängning. Blev lite förvånad. Klart man får ta stängningen om ingen annan kan liksom. What to do? Glad som fan blev jag iallafall. Kul med lite spontan uppskattning kl nio på kvällen. Imorgon blir det att jobba 10-17. Wiiee!!
Sen blir det att fortsätta städa här hemma. Köpte klorin idag och imorgon skall jag ta med städpinaler från jobbet. Ska försöka åka till cashen också. Nä nu måste jag sova.

Hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela