ackadacka

!Gurra VS Ace!

Publicerad 2009-01-22 22:54:39 i Allmänt

Det pågår ett krig varje kväll på smörgatan 36 i Kallebäck. Vem kan få bäst score på tetris? Jag leder självklart men Gurra börjar ta igen sig. Jag funderar på om han fuskspelar på dagarna. Det gör inte jag, även om spelet ligger på min telefon så spelar jag inte förutom på kvällarna.
Nä nu måste jag in i sovrummet och psyka gurra när han spelar. Mohahaha! There can only be one winner!


BTW: Läs linas blogg: www.bloggis.se/mammatillenprins

Kommentarer

Postat av: Gurra

Publicerad 2009-01-23 10:15:41

Vem har rekordet nu då?

17210 poäng! Det tog mig några dagar att slå ett rekord du har kämpat för sen du fick telefonen!



Du får åka på Tetris-läger och träna=)

PUSS



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela