ackadacka

Det riktiga SATC*, fast lite smutsigare!

Publicerad 2009-01-10 15:37:17 i Allmänt

Igår va det girls night. Vi startade hemma hos madde med godis, frukt och choklad fontän. Mmmmm! Riktigt gott va det. Massa tjöt och mängder av rödvin. När sista droppen rödvin var uppdrucken bar det in mot stan. Jag, Lina, Madde, Malin och Karin tömde maddes garderob och sminkade oss. Sticky was the place. Dirty Denim spelade och det var fullt med gammalt Tosslanda pack. Kul som fan att träffa alla gamla rävar. Minnet från den sista timman igår kväll/natt är svagt men mina kläder talar försig själv.
Jeansen är smutsiga = Ett antal snedsteg utomhus och i stickys trappor
Jackan är smutsig = Fyellkäkat på Seven. Mmm! Carbonara!
Mina skor är dock fläckfria. Phu! Har snackat med alla från igår och alla blev ambulansfulla. Hahaha! Madde blev galen, malin fick ligga, Lina åkte hem och jag hittade inte hem. Hahhahaha! Allt detta tyder på en MYCKET lyckad kväll.
Här är lite bilder från gårdagen, dokc lite suddiga. Glömde min kamera hemma så jag tog kort med telefonen.

Frukten som vi doppade i choklad.

Fontänen som inte fungerade. Hahah! Typiskt!

Två piffiga flickor innan stan

Mina älsklingar! Madde, Lina och Malin!

Mina supersnygga skor!

Dirty Denim on stage!

Malin och Victor framför scenen!

Pelle "dunkan" blev gripen av polisen... Mystiskt!

*Sex and the city

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-01-10 17:17:29

Hahahaha... vilken kväll!!! Men kul hade vi. ;)

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-01-10 20:19:29

Hahahaha!!

"the girls is back in town"

PÖÖÖÖSS!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela