ackadacka

AckaDacka!

Publicerad 2009-01-14 19:54:51 i Allmänt

Wiiiee! Baby kom hem och gjorde världens goaste lasange. Mmmmm! Grymmast i köket är han. Längtar tills vi har flyttat och kan bjuda på goda middagar. Imorgon ska jag sno med mig varenda metro jag ser så jag kan börja packa. Varm choklad och cops, kan det bli bättre? Ja min baby kunde vart här men han är i ishallen och tränar frölundas blivande stjärnor. =) Imorgon öppnar balders hage, jag och charlotte har inte kunnat gå dit på 2 dagar för att dom har byggt om. Herregud, vi har haft abstinens ju. Hahaha! Kvibergs marknad är inställt pga flytten. Så vi kommer att göra en ny bokning i mars eller nåt. Kl 20 på tv4 börjar charterfeber. Jippie, äntligen en ny förnedrings serie.

Ciao!

Kommentarer

Postat av: Anja

Publicerad 2009-01-16 09:33:11

Svar:

Tack! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela