ackadacka

03.50

Publicerad 2009-01-16 19:56:07 i Allmänt

Kom på vad som hände mig inatt! Hahaha.. så jävla kul. Vaknade 03.50 i ren panik. Trodde jag hade försovit mig. Rusade upp och letade efter min telefon och höll på att ta på mig. (imorgon ska jag köra några medarbetare till Landvetter 05.30) Inser efter typ 10 min att 1. klockan är 04.00 på morgon. 2. Det är Fredag morgon och inte Lördag. Tog av mig byxorna och var så uppe i varv (skärrad och stressad helt i onödan) att jag inte kunde somna om igen. Sen när jag låg i sängen och försökte somna om så fick ja för mig tusen saker som jag inte hade gjort i tid. Sån tur är så blev jag så utmattad av stressen att jag somnade. Hahaha!
Ibland blir jag så trött på mig själv=)

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2009-01-20 00:05:15

Mohaha =p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela