ackadacka

Vilket ryck!

Publicerad 2009-02-17 07:58:30 i Allmänt

Kom hem från jobbet igår vid halv sju. Trött som fan! Käkade en god middag som gurra hade gjort. Sen tog vi tag i alla kartonger som stod i sovrummet. Man måste ju bärja någonstans. Jag hann med att rensa ut alla mina men gurra har några kvar. Upp på vinden med det mesta. Det är väldigt roligt hur olika man tycker om vad som är snyggt eller inte. Jag har massa ljusstakar och skålar som jag vill ha framme. Medans gurraplcokar upp stenar från berlinmuser, sand från brasilien och en älg. Hahahaha! Roligt att vi är lite olika med något iallafall. Sand och stenar liksom? Jaja.. det får stå framme i hans datarum. Dom två små sovrummen som vi ska ha till kontor och gästrum har av någon konstig alnledning delats upp. Gurra har sitt skrivbord i datarummet, där inne ligger stenarna och sanden. Och i gärstrummet står min gamla säng, och där har jag mina saker som inte passar in någon annan stans. Lite komiskt är det faktiskt! Nä nu måste jag göra mig iordning och gå till vagnen. Ska ju jobba idag. Men är ledig imorgon!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-17 16:53:26

ÄLGEN!!

Hahahahaha!!

Postat av: sanna

Publicerad 2009-02-17 17:52:26

Tur att man har en man som inte bryr sig ett jälva dugg. Om varken ljus eller älgar, så jag får ha ALLT i mitt tycke o smak hemma ;)

fast jag skulle nog vilja ha alla svärd, älgar och drakar i vardagsrummet ;)

Postat av: Conan

Publicerad 2009-02-17 19:40:50

Shit, tänk om man hade häftiga svärd att hänga upp på väggen. Det hade jag gjort direkt. Och som jag brukar säga innan jag går ut på jakt; "Ingen älg i rummet, ingen potatis i ugnen"

Du har tur som har en sån smakfull man!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-17 22:35:38

Medans gurra plockar upp stenar från berlinmuser, sand från brasilien och en älg. Hahahaha! Gurra har sitt skrivbord i datarummet, där inne ligger stenarna och sanden. Hhahhhahhaha. Inget fel på sand och stenar. Jag har snäckor och sand från grekland framme haha!

Postat av: Stepho

Publicerad 2009-02-17 22:37:17

Det senaste var från mig, din underbara medarbetare

Postat av: Challe

Publicerad 2009-02-17 23:24:20

Jag dööör av skratt. ja Daniel hade också en jättes tor jävla marmor sten när vi bodde på heden . Gissa vad jag "glömde" kvar när vi flyttade hahah Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela