ackadacka

Tiden går fort när man har roligt..

Publicerad 2009-02-23 22:54:23 i Allmänt

Nu ska jag vara sådär töntig som man kan vara ibland när man är nykär och lycklig. Sanningen är nämligen att jag fortfarande är tok-kär och lycklig. Och imorgon har jag och Gurra vart tillsammans i 6 månader. Tiden går så himla fort. Vi har hunnit med så himla mycket. Det känns som att vi har vart tillsammans i minst 1 år. Knäppt att man älskar personen mer och mer för varje dag.=) En sjukt bra bonus med världens bästa kille är hans brors tjej, hans bror och hans föräldrar. Är grymt glad att dessa personer är lika underbara som min sambo.
Just det kom att tänka på en sak. När man säger ordet sambo i tex en mening som: "Jag och min sambo tycker.." så låter det så himla vuxet. Istället för: "Jag och min pojkvän tycker..". Eller har jag fel?
Jag gillar älskar min SAMBO och våran lägenhet och det finns inget jag vill ändra på (eller jo det fins det men inget som påverkar mig eller gurra, bara lite andra saker). För ett årsen stog jag i en lägenhet och grät när jag blev vräkt och såg en del av mina saker försvinna. Sjukt vad som kan hända på ett år.

Summan av blogginlägget är att jag är jävligt lycklig och ingen kan ändra på det!

Kommentarer

Postat av: Anja

Publicerad 2009-02-24 10:55:34

Svar:

Haha, jaså? Vad fick ni göra för något då?

Jag och min kompis sitter nämligen bara i ett rum och gör ingenting... haha!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-25 17:43:00

Vad underbart att höra tt du är lycklig Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela