ackadacka

Som vanligt..

Publicerad 2009-02-11 06:44:20 i Allmänt

Allt är som vanligt. Blir väck 06.15 av att någon är sjuk eller inte kan jobba. Idag är en av dom viktigaste på året. Ja konsulten kommer. Man vill att allt ska vara på topp. Inga misstag får ske och så är det folk sjuka. Jag blir så trött. Vad ska man göra? Det spelar ingen roll om man delar sig på 10 delar. Det räcker aldrig till ändå. Det är väl bara jag som är otursförföljd, det verkar ju inte vara så någon annan stans. Just nu har jag bara lust att lägga mig i sängen och stänga av telefonen och dra mitt jocka duntäcke över huvudet. Ahhhh! Pallar inte detta. Har redan ont i huvudet och en puls på 500. Nä dags att springa till jobbet. Måste stryka mina kläder och säkerhetstsälla att ALLT annat utan personalen är OK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela