ackadacka

Roligt sällskap!

Publicerad 2009-02-08 15:35:50 i Allmänt

Bilder från gårdagens utgång:


Gurra och jag

Jim och Robin

Ludde och min älskling

Snyggast!

Ludde och Jim

Snygga jag=)

Vi började på Diamond dogs med budget öl och hamburgertallrik. Sedan drog vi vidare till Vasastan. En kille i baren försökte ragga upp mig, tur att Gurra kom och räddade mig.=) Efter några 25 kronors öl drog vi till det bästa stället i stan: DANCING DINGO! Dock spelade dom inte så bra musik som dom brukar göra. Mycket dans musik. Jag vill höra gammal gubbrock.=) Jag och Gurra drog väl hem vid halv 2 tiden. Mycket trevlig kväll!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-02-08 16:24:47

"GUBBROCK"

Det får det bli på inflyttningspartyt,hahaha!!

Lasse gillar att gubbrockaasg

Postat av: Lasse

Publicerad 2009-02-08 16:50:52

Shut the F up Mama!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela