ackadacka

Onsdag!

Publicerad 2009-02-18 09:20:27 i Allmänt

Ledig idag! Gött gött! Nu sitter jag och käkar frulle framför tv´n. Äggmacka med kaffe! Mmmmm! Ska snart svabba av golven och gå och handla. Jag och Gurra har börjat baka bröd här hemma. Mycket godare än butiksbröd och framförallt billigare. Så baka bröd ska jag gör idag. Klockan 15 kommer lasse och robin. Då ska vi gå på second hand. Jag lämnade lite saker där häromdan. Ska bli kul att se vad dom tar för pris. Gurra ska ha middag här hemma idag med sina klasskompisar. Och i eftermiddag kommer Lina och hälsar på med Loke. =) Jag hade behövt åka till Olja och vinäger i haga för att köpa lite mer jordgubbsvinäger. Men det får nog vänta till helgen. Ja just det, handlingsplanen skulle jag ju göra också. Fan! Det får bli i eftermiddag när gurra ändå sitter och pluggar.

Dags att ta tag i dagen! (har massa smaskiga utkast som jag kommer lägga upp under dagen)

Kommentarer

Postat av: lina

Publicerad 2009-02-18 09:29:28

hej svejs vi kommer med bullar sen kösss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela