ackadacka

Onsdag eftermiddag..

Publicerad 2009-02-04 18:21:03 i Allmänt

Har haft en jävligt bra dag idag. Hunnit med mycket och ännu är dagen inte slut. Wiiieee! Mötte upp Linda förut och käkade lunch. Hon följde med hem och vi satt och fikade i typ 3 timmar. =) Var en sväng på järnia innan och köpte lysrör. *vuxenpoäng*  Fick med mig plåtlock till plattorna på spisen och en dasspappershållare. Sen kom Gurra hem från jobbet/skolan. Och fem min efter kom matthias och mamma. Fullt hus. Jag och mamma gick in i second hand affären mitt emot. Shit vilken stor affär. Massor av saker hittade vi. Allt från gungstolar till kassettband. Hahaha! Vi köpte dock inget men ska dit på Lördag igen med gubbarna. Hahaha! Lasse gillar tydligen second hand och jag måste få Gurras godkänande till ett kökskåp. Har hittat en till second hand affär. Finska pingstkyrkans secondhand. *asg*
Middag med Gurra och mamma blev det. Känns lite ensamt nu när alla har gått. Mamma åkte hem och Gurra åkte till ishallen. Själv ska jag snart också åka. STORHANDLA är det som gäller. Focushuset here i come. Först hämta upp Gurra i ishallen. Jag gick aldrig till bagaren och kocken som jag nämde förut. Får ta det en annan dag.
Nä skriva shoppinglista och sen sätta sig på vagnen.

Tjoho!

Kommentarer

Postat av: yasmine

Publicerad 2009-02-04 18:27:48

härligt jo kanon med mig också. tar det bara lungt.

nu ska jag ut med hunden sen blir det tv själv då? krams

Postat av: yasmine

Publicerad 2009-02-04 18:42:26

ja de är behövligt med lite vila anser jag... hehe.

oki ha de så gött kram

Postat av: zandra

Publicerad 2009-02-07 12:54:20

jag har en egen blogg nu och gå in och se om du vill...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela