ackadacka

Nytt inlägg!

Publicerad 2009-02-17 18:29:41 i Allmänt

Inga bilder på lägeneheten kommer att läggas upp här på bloggen. Detta på grund av klagomål.=)

Idag har jag jobbat och haft en allmänt bra dag. En del händelser som får förbli hemligt har inträffat. Nu blir ni allt nyfikna va? =) Ska försöka storstäda här hemma ikväll. Har redan dammsugit så nu återstår moppandet och dammandet. KUL!! Måste bara äta innan. Är vrålhungrig. Gurra står framför spisen och rullar köttbullar. Mmmm! Imorgon är jag ledig. Jag ska baka och fixa här hemma hela dagen. En handlingsplan till min konsult skall även skrivar, hur kul är det på en skala? Middag med brudarna blir det här hemma på fredag. Wiiiee! Massa rödvin och tjejsnack! =)

Nu blir det middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela