ackadacka

Myspys!

Publicerad 2009-02-11 21:22:17 i Allmänt

Nu ikväll har jag och Gurra haft det hur mysigt som helst. Jag stängde av min telefon (satt den på ljudlös) och jag tänker inte kolla på den föränn imorgon när jag ska till jobbet. För jag är L-E-D-I-G. Allt för att undvika jobbsamtal. Jag och Gurra gick till ungdomshjälpen och sen till en tjing-tjong restaurang och köpte mat. Kyckling i sötsur sås med chasewnötter. Mmmm! Efter det drack vi thé. Och nu på kvällen har Gurra bakat ciabatta bröd. Ska nog ta mig ett litet smakprov medans dom är varma. Snart är det dags att nana kudde. Innan det blir det att läsa ut min bok STAR av pamela andersson. Ska köpa en ny bok imorgon. Tips på böcker någon?

Natti!

Kommentarer

Postat av: lina

Publicerad 2009-02-12 16:50:17

bilder nu tack....vill se hur det blev!!!puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela