ackadacka

Kuckelmuckmedecin!

Publicerad 2009-02-28 19:19:19 i Allmänt

Mår fortfarande skit. Febern ligger kvar på 39. Lite skönt är det dock att ligga hemma. En anledning till att inte göra någonting.Var nere och handlade förut, blev massa gott.  Min älskling lagade jättegod mat. Och nu är han i ishallen. Jag köpte jättemycket godis förut. Mmmm! Man måste ju ha kuckelmuckmedecin när man är sjuk, eller hur? (Ni som har sett Karlsson på taket fattar vad jag menar) Nu i periodpausen ska jag äta GB´s Rocky Road. Tråkigt att ICA hos oss inte har Ben&Jerrys. Fast det kanske är tur också. =)

Kuckelimuckingredienser

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela