ackadacka

Inget illa menat MEN..

Publicerad 2009-02-04 22:34:10 i Allmänt

Hittade en grupp på facebook (Göteborgs och hjällbos grodor). Så jävla kul att läsa. Vill poängtera att det är en invandrare som har skapat gruppen. Orkar inte med massa nazi påhopp. Läs och skratta:

(Två killar i en stulen bil)
(Passageraren) Stanna bilen min tur att köra.
(Förare) Ieeehh fuck u.
(Passageraren) Stanna bilen annars jag drar i NÖDBROMSEN!

(Anonym i DRIVE IN MC DONALDS)
(Anonym) Hej jag skulle vilja beställa 2 Big Mac & Co.
(DRIVE IN KASSÖRSKAN) Vilken Dricka etc,etc... Var det Allt?
(Anonym) Ja MEN..... Jag tänkte TA MED MATEN!

(Fotbollskommentator) Det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk.

(LägerLedare) Är det någon som vill smaka på BÄVERN som vi precis har slaktat och grillat?
(Baderkan): Ja, men är det GRISKÖTT?

(Okänd) Vart ligger BUKEN?
(Azad) Varför ska du dit?
(För er som inte fattar vad BUKEN är så är det nedre "magregionen")

Har en del roliga historier själv på lager från jobbet, men det får vänta!

HAHAHAHAHA!! Jag hoppas ingen tar illa upp. Nä dags att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela